בין אם אתה מעביר את העסק שלך לענן או אם אתה רק מחפש להגדיל את היעילות של הארגון שלך, מיגרציה לענן היא אפשרות נהדרת לכל ארגון. זה מהיר, קל ובמחיר סביר.

מהי מיגרציה לענן?

בין אם אתה מעביר עומס עבודה יחיד, או על כל תשתית ה- IT, להגירה בענן יש כמה יתרונות. אתה יכול להפחית תקורה, לשפר את המהירות, להגביל את זמן ההשבתה ולהציע ללקוחות חוויה טובה יותר. מיגרציה לענן יכולה גם לעזור לך להיות חדשנית יותר וחסכונית יותר.

כשאתה מתכונן להגירה בענן, חשוב לדעת את הדרישות שלך. מידע זה ידריך אותך בקביעת שירותים זמינים באמצעות ספק ענן וכיצד יש להעביר את הנתונים שלך. זה גם עוזר לך לפתח אסטרטגיית הגירה ולקבוע את מודל השירות הטוב ביותר עבור החברה שלך.

אתה יכול לבחור מבין אחת משלוש אסטרטגיות נפוצות: הרמה והעברות, חוזרות מחדש וארכיטקטורה מחדש. כל אחת מהאסטרטגיות הללו מציעה גישה שונה להעברת הנתונים והיישומים שלך לענן.

העברת הרמה ומשמרת כוללת כמה שינויים פשוטים ביישומים ובארכיטקטורה שלך. זוהי אסטרטגיה פופולרית עבור מאמצי ענן חדשים מכיוון שיש לה עלויות יישום נמוכות. חברות אחרות אולי לא ירצו לבצע שינויים משמעותיים ביישומים שלהן, אך לא ששים להעביר לענן בגלל חששות מפני אבטחת מידע. אסטרטגיה זו ידועה גם בשם שילוב ענן רדוד.

בין אם תבחר להעביר את היישומים שלך לפי חתיכה או לעבור לספק חדש, חשוב להבטיח שתשלים את ההגירה בכמות ההפרעה הנמוכה ביותר. זו יכולה להיות משימה מפחידה, אך חשוב להבטיח שאתה מוכן. עליכם לקחת בחשבון גם את כישורי הצוות והיכולות של הצוות שלכם.

מהו תהליך מיגרציה לענן?

בין אם אתם מחפשים יעילות מוגברת, שיפור התאוששות אסון או זריזות רבה יותר, מיגרציה לענן יכולה לעזור לכם לעשות את כל הדברים האלה. אבל לפני שתתחיל, אתה צריך להחליט מדוע אתה רוצה לעבור לענן ולמה שאתה מצפה להשיג ממנו. מיגרציה לענן יכולה להיות מורכבת, ועליך לעבוד עם יועץ מנוסה כדי להפוך את התהליך לחלק ככל האפשר.

הענן הוא סביבה זמינה וניתנת להרחבה ביותר. סביבות ענן בדרך כלל קלות לשימוש ואמינות. הוא מציע קנה מידה קל של משאבים ויישומים, המועילים לעסקים המעוניינים להתרחב. זה גם מאפשר לך לעבוד מהבית ולאפשר לכוח העבודה שלך לעבוד ממקומות מרובים.

שירותי ענן משתמשים במודל אחריות משותף. המשמעות היא שהספק אחראי על שמירה על חומרה ותוכנה, ולהבטיח כי ישויות בענן. הם אחראים גם לאבטחת הנתונים שלך.

אם אתה מתכנן להעביר מספר גדול של יישומים לענן, תצטרך לבצע תכנון מפורט. יהיה עליכם גם לקבוע כיצד להעביר את הנתונים שלכם וכיצד להגדיר בקרות אבטחה. תצטרך למצוא גם את סביבת הענן המתאימה לעסק שלך. ספקי ענן מציעים דגמי תמחור שונים. חלקם מציעים הנחות לרמות הוצאות ענן מסוימות, אשר צריכות להיעשות בתוכנית העסקית שלך.

מהם היתרונות של מיגרציה לענן?

בחירה להעביר את עומסי העבודה שלך לענן יכולה להיות החלטה גדולה. זה כרוך בגורמים רבים ושונים, והתוצאה הסופית תהיה תלויה בצרכים העסקיים שלך. אבל יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה שלך.

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לקחת מלאי של היישומים שלך. זה יעזור לך לקבוע אילו שירותים אתה צריך. זה יכול גם לעזור לך לקבוע מה אתה רוצה להשיג עם מיגרציה לענן שלך.

יישומי ענן בדרך כלל ניתנים להרחבה וקלים יותר לניהול מאשר יישומים מקומיים. הם יכולים גם לשפר את האבטחה שלך על ידי הסרת יישומים מדור קודם מהמשוואה.

גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון בעת ​​העברת עומסי עבודה לענן הוא עלות הבעלות הכוללת שלך. זה יהיה תלוי בסביבה הנוכחית שלך, בפלטפורמת הענן החדשה בה אתה מתכנן להשתמש, באבטחת הנתונים שלך ובמערכות המיומנות של הצוות שלך.

טעות נפוצה שנעשתה על ידי מנהלי ענן היא הגדרת סוג המופע הלא נכון. עליך לבחור סוג מופע שהוא מדרג ובעל מספיק זיכרון ומעבד. חשוב גם לקבל קישוריות רשת מספקת.

לפני העברת יישום כלשהו לענן, וודא שהוא נבדק ומאושר. יתכן שיהיה צורך לעבד אותו מחדש או לנקוט מחדש כדי לעבוד טוב יותר בענן. ניתן לעשות זאת לפני מיגרציה לענן שלך או רטרואקטיבית אם ביצועי היישום שלך מופחתים.